Ahad, 17 Mei 2009

Intan Mahfuzah



5 ulasan:

AloQStaQ berkata...

Askom Bang Man,
Siapa Mahfuzah Othman? Anak Bang Man kot? ... (Saya teka aja) sebab, kalau tak, takkanlah ada entry khas untuk beliau, yer tak? Apapun, pendapat Mahfuzah tu memang bagus dan patut untuk mukabumi ini terus dapat dinikmati oleh warga generasi akan datang ...

Apapun, saya ucapkan jutaan terima kasih kerana sudi selitkan saya dalam blog list Bang Man ... Semoga blogger Utara ni terus aktif menyuarakan pendapat dalam blog demi kebaikan semua. Aminnn!

Terus kunjungi blog saya di AloQStaQBlog dan klik juga ke Kelab Maya UMNO (www.KMU.net.my) yang bukan sama dengan MyKMU. Dua entiti yang berbeda ...



AloQStaQ
http://www.KMU.net.my

ManSaari berkata...

Waalaikumussalam. AloQStaQ
Terima kasih.Kalau bapa tak beri saham motivasi kepada anak pasti lesulah keghairahannya untuk aktif.

Suatu hari saya akan tahu siapa di sebalik tabir AloQStaQ. Tercari-cari. Mohon maaf kerana cedok dan selit nama blog ke dalam senarai halaman saya tanpa izin.

Terima kasih dengan maklumat KMU

Leenoh berkata...

Assalamualaikum Sdr.Mansaari.

Syabas dan tahniah kepada saudara kerana Allah mengurniakan anak-anak yang baik dan berjaya.
Usaha Mahfuzah ke arah kebaikan itu semoga berjaya dan beristiqamah dengannya..

ManSaari berkata...

waalaikumussalam SdrLeenoh.
Terima kasih.Alhamduliilah. Salah satu nikmat sesudah bersara ini adalah dapat bersama anak-anak pada jarak waktu yang lebih. Ia sesuatu yang seringkali saya abaikan sekatika demi tugas. Namun saya tetap ingat slogan yang sering saya gunakan kepada para pelajar kita dahulu bahawa "hanya orang yang berjaya sahaja yang tahu dan dapat merasai akan nikmat sesuatu kejayaan"

jumpa lagi.

ManSaari berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.